Разположение на магазина МАГАЗИН
shopping-cart КОШНИЦА

Кошницата е празна!

Гаранционни условия


Общи разпоредби


  • Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на издаване на продукта и е отбелязана на гаранционната карта.
  • Гаранционното обслужване на продукта се извършва директно в официалните сервизи на дадената марка, за всички продукти, които са с гаранционна карта на марката. Всички стоки с гаранционна карта към BestPC.BG (Новатех ЕООД) се обслужват от BestPC.BG и се приемат в офисите, в които са закупени.
  • Срокът за ремонт на повредена техника е до 30 работни дни.
  • Рекламации на стоки обслужвани от BestPC.BG се приемат само при представяне на попълнена и подпечатана гаранционна карта.
  • Транспортът до и от офисите или сервизите на BestPC.BG за приемане на гаранционна техника е за сметка на Купувача, освен ако не е договорено друго.
  • Гаранцията не се отнася до драйвери, софтуер продукти, операционни системи и настройки.
  • Рекламации по окомплектовката на продукта се приемат само при получаване на стоката.

  • Отказ за гаранционно обслужване


    Гаранционното обслужване може да бъде отказано в следните случаи:
  • При несъответствие на серийните номера с гаранционната карта
  • При неспазване на гаранционните условия, описани в съпътстващата техниката документация
  • При нарушени гаранционни стикери
  • При повреди от лош транспорт, лошо съхранение и/или неправилен монтаж
  • При небрежност, механично увреждане, изпускане, удар, заливане с течности
  • При използване на неоригинални захранващи адаптори, аксесоари и/или консумативи
  • При механични и токови удари
  • При лошо охлаждане, природни въздействия, работа в неблагоприятна среда, проникнали насекоми и други предмети
  • При неправилна експлоатация, включително нарушен външен вид, повредени куплунги, жакове и гнезда
  • При направени опити за ремонт от неупълномощени от BestPC.BG лица

  • При ремонт на гаранционна техника


    При оставяне на дефектирала техника за ремонт, сервизът е длъжен да:
  • Ремонтира техниката в законовия срок. Ако това е невъзможно - техниката да бъде заменена с нова от същия модел, като се запазва първоначалния гаранционния срок.
  • При невъзможност за замяна със същия модел, се предлага на клиента модел с подобни характеристики, като разликата в цената се доплаща или приспада.

  • Получаване на ремонтирана стока


    BestPC.BG не носи отговорност за непотърсена техника, когато са изминали 60 дни от приемането на техниката в сервиза. Важи и за всички оставени продукти за извънгаранционен ремонт, профилактика, почистване, диагностика и други.