Гаранционни условия
Общи разпоредби
Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на издаване на продукта и е отбелязана на гаранционната карта.
Гаранционното обслужване на продукта се извършва директно в официалните сервизи на дадената марка, за всички продукти, които са с гаранционна карта на марката. Всички стоки с гаранционна карта към BestPC.BG (Новатех ЕООД) се обслужват от BestPC.BG и се приемат в офисите, в които са закупени.
Срокът за ремонт на повредена техника е до 30 работни дни.
Рекламации на стоки обслужвани от BestPC.BG се приемат само при представяне на попълнена и подпечатана гаранционна карта.
Транспортът до и от офисите или сервизите на BestPC.BG за приемане на гаранционна техника е за сметка на Купувача, освен ако не е договорено друго.
Гаранцията не се отнася до драйвери, софтуер продукти, операционни системи и настройки.
Рекламации по окомплектовката на продукта се приемат само при получаване на стоката.
Отказ за гаранционно обслужване
Гаранционното обслужване може да бъде отказано в следните случаи:
При несъответствие на серийните номера с гаранционната карта
При неспазване на гаранционните условия, описани в съпътстващата техниката документация
При нарушени гаранционни стикери
При повреди от лош транспорт, лошо съхранение и/или неправилен монтаж
При небрежност, механично увреждане, изпускане, удар, заливане с течности
При използване на неоригинални захранващи адаптори, аксесоари и/или консумативи
При механични и токови удари
При лошо охлаждане, природни въздействия, работа в неблагоприятна среда, проникнали насекоми и други предмети
При неправилна експлоатация, включително нарушен външен вид, повредени куплунги, жакове и гнезда
При направени опити за ремонт от неупълномощени от BestPC.BG лица
При ремонт на гаранционна техника
При оставяне на дефектирала техника за ремонт, сервизът е длъжен да:
Ремонтира техниката в законовия срок. Ако това е невъзможно - техниката да бъде заменена с нова от същия модел, като се запазва първоначалния гаранционния срок.
При невъзможност за замяна със същия модел, се предлага на клиента модел с подобни характеристики, като разликата в цената се доплаща или приспада.
Получаване на ремонтирана стока
BestPC.BG не носи отговорност за непотърсена техника, когато са изминали 60 дни от приемането на техниката в сервиза. Важи и за всички оставени продукти за извънгаранционен ремонт, профилактика, почистване, диагностика и други.