Разположение на магазина МАГАЗИН
shopping-cart КОШНИЦА

Кошницата е празна!

Често задавани въпроси (FAQ)

  1. Колко струва доставката?
  2. За колко дни ще пристигне поръчката ми?
  3. Трябва ли да донеса разваления си лаптоп при Вас или работите и на адрес?
  4. Каква е цената, ако техник дойде в моя дом да ми поправи лаптопа
  5. Изкупувате ли лаптопи и компютри?
  6. Какви са условията за лизинг?
  7. Какви са цените и условията за доставка в чужбина?
  8. При какви условия не важи гаранцията ми?
  9. Какви са цените на предлаганите от Вас услуги?

 


 

1. Колко струва доставката?

За всички поръчки над 499 лв до 10 кг, доставката в рамките на страната е безплатна!

За всички поръчки над 799 лв до 15 кг, доставката в рамките на страната е безплатна!

За поръчки под тази стойност и в редки случаи, когато цената на доставка е твърде висока, се прилагат цените за доставка на куриерските фирми, която се формира от:

 
  • Куриерската фирма
  • Теглото и обема на пратката
  • Сумата на наложения платеж
  • До къде се изпраща пратката - до офис на куриерската фирма или до адрес на клиент

  • Ние работим предимно с куриерска фирма Рапидо Експрес, но по желание на клиента можем да изпратим избраните продукти с фирма, посочена от клиента.

    Ценовият калкулатор на Рапидо Експрес може да намерите тук: Тарифен калкулатор Рапидо

2. За колко дни ще пристигне поръчката ми?

Всяка поръчка, направена до 14:00 часа, в работен ден, ще бъде изпратена още същия ден и ще бъде доставена в рамките на следващия работен ден.
В случай, че офисът на куриерската фирма в даден град работи и в събота, ще получите пратката и в събота. Поръчки, направени след 14:00 часа, ще бъдат изпратени на следващия работен ден.

График за обслужване на населени места на куриерска фирма Рапидо Експрес

В случай на забавяне, поради независещи от нас причини, наш сътрудник ще Ви информира своевременно за промяната на датата на доставка.

 

3. Трябва ли да донеса разваления си лаптоп при Вас или работите и на адрес?

 

Това зависи много от конкретния проблем. В случай, че лаптопът Ви не се включва изобщо, не му работи дисплея или има друг подобен проблем, който налага разглобяване и тестване на компоненти, ще трябва да го донесете в наш сервиз, за да могат нашите техници да диагностицират причината за повредата.

Ако повредата не е сериозна - не работещ драйвер, липса на звук, софтуерна настройка и други, наш специалист може да Ви посети на посочен от Вас адрес.

4. Каква е цената, ако техник дойде в моя дом да ми поправи лаптопа?

Цената на посещението от наш техник на посочен от Вас адрес (за гр. София) е 15 лв за посещение на адрес + 20 лв за всеки започнат час работа.

В определени случаи, когато естеството на работата изисква, цената може да варира, като в тези случаи ние ще Ви информираме предварително и Вие ще прецените дали желаете услугата да бъде изпълнена от нас.

5. Изкупувате ли лаптопи и компютри?

Да, изкупуваме лаптопи и компютри втора употреба, както и повредени.

За повече информация натиснете тук.

6. Какви са условията за лизинг?

За да закупите стоки на изплащане, е необходимо при финализиране на поръчката да изберете начин на плащане - "на изплащане", след което да попълните данните на лицето, което кандидатства за лизинга. В рамките на няколко часа с Вас ще се свърже представител на TBI за да оптвърдите поръчката. Договора за лизинг ще получите и подпишете пред куриера при получаване на стоката. Необходимо е също да приготвите двустранно копие на личната си карта със саморъчно написано - вярно с оригинала, дата и подпис.

Фирмата, с която работим е TBI-Bank.

7. Какви са цените и условията за доставка в чужбина?

За доставка на пратка в чужбина е необходимо да се заплати предварително цената на продукта, както и цената на куриерската услуга по банков път. След като парите бъдат преведени, в рамките на 2 работни дни ще Ви изпратим избраната стока.
Цената на международните куриерски услуги може да видите тук:

8. При какви условия не важи гаранцията ми?

  • Гаранцията на даден продукт отпада при наличието не едно или повече от следните условия:
  • Липса на гаранционна карта
  • Неспазване на указанията в съпътстващата продукта документация
  • Неправилно съхранение и транспорт
  • Повреди, причинени от електрическата мрежа и/или природни бедствия
  • Опит за отстраняване на дефект от неупълномощени лица
  • Използване на некачествени или неоригинални консумативи

Пълните гаранционни условия може да намерите тук.

9. Какви са цените на предлаганите от Вас услуги?

По-голямата част от услугите ни са описани в таблицата с цени, която може да намерите тук.

За услуги, които не са описани в ценовата листа - попитайте на телефон: 02 / 978-77-23 или на store@bestpc.bg